יום ראשון, 11 באוגוסט 2013

משתלט: מאיר גל רכש את "בחדרי חרדים"

באחת מעיסקאות התקשורת הגדולות שנערכו לאחרונה בישראל רכש בימים אלה מאיר גל, [35] , איש עסקים ופרסומאי מוביל בעולם החרדי, את האתר "בחדרי חרדים", גוף התקשורת החרדי הגדול והנפוץ בעולם. מספר הגולשים החודשי באתר עומד על כ – 700,000  מהארץ ומרחבי העולם, נתון הממקם אותו בין 7 האתרים המובילים במדינה. "בחדרי חרדים" משמש כעמוד הבית של כ 85%  מהגולשים החרדיים בישראל. 

עם השלמת הרכישה מסר מאיר גל כי בכוונתו לפתח את האתר ולהובילו לרמת חשיפה גבוהה עוד יותר, תוך הקפדה על הרמה המקצועית האיכותית של האתר: "מאות אלפי גולשים קבועים מבקרים אצלנו מכל קהילות העולם, הדרישה לתוכן במגוון שפות עצומה, בכוונתנו להרחיב בקרוב את הפעילות של האתר מישראל לחו"ל שם חיים מיליוני חרדים ואני בטוח שבעזרת-השם גם נצליח".


גל הדגיש:" אני מאמין שהציבור החרדי הוא מנוע צמיחה חשוב במשק ובחברה הישראלית.  ואתר "בחדרי חרדים" מהווה למעשה את השילוב המנצח בין שני מנועי צמיחה משמעותיים: המגזר החרדי והאינטרנט", גל הוסיף כי למידיה החרדית יש עוצמות שיווק ופרסום עצומות אשר הולכות ומתגברות עם השנים ואני בטוח שעולם השיווק ייפתח בקרוב למגוון האפשרויות המצוי גם באתרים החרדיים בכלל ובאתר "בחדרי חרדים" בפרט.   

גל הדגיש: "אני שמח וגאה על הרכישה אך חש גם אחריות גדולה. מורכבות היחסים בין הציבור החרדי לחברה החילונית ולממשלה כמעט בכל אחד מתחומי החיים , הופך את  "בחדרי חרדים" לאחד האתרים החשובים במדינה ואני מאמין שהרלוונטיות שלו רק תגבר עם הזמן". 

ב – 11 השנים האחרונות, מאיר גל היה שותף במשרד הפרסום גל אורן bsd ובמשרד היח"צ "ביכלר תקשורת" -  המתמחים והמובילים  בקהלים הדתיים והחרדיים.  בשנים האחרונות נחשב גל למקורב ביותר לצמרת ההנהגה הפוליטית כמו גם לראשי הישיבות ולבתי האדמו"רים  - עובדה שסייעה לו במציאת פתרונות בקונפליקטים בין גופים עיסקיים אל מול מנהיגי העדה החרדית. בין השאר טיפל מאיר גל בסוגיית משבר החרדים באל על, על רקע הפעלת טיסות בשבת, בבעיית קווי המהדרין בתחבורה הציבורית ועוד. 

מאיר גל פעל בשנים האחרונות גם בזירה הציבורית וייעץ לניר ברקת בהתמודדות מול מאיר פרוש [בבחירות הקודמות] לראשות עיריית י-ם. כמו כן, שימש כיועץ בכיר לשר החינוך הקודם  גדעון סער. במישור החברתי, הוא שותף להקמה של כפר נוער ייחודי באזור עמק האלה (כפר זוהרים), ראשון מסוגו לנוער חרדי בסיכון תחת הנהגתו של הרב יצחק דוד גרוסמן ממגדל העמק, חתן פרס ישראל .


עתה, משהושלמה העסקה לרכישת האתר, עתיד גל לעזוב את משרד הפרסום ולהשקיע את כל מרצו בהובלת האתר להישגים נוספים.