יום שני, 30 בספטמבר 2013

הסכם שותפות חדש בין הוצאת ידיעות ספרים ל'ספריית היודאיקה'

יסוד עולם ירושלים ורפאל אבקסיס חתמו על הסכם שותפות ב 'ספריית היודאיקה' עם הוצאת ידיעות ספרים על מנת להרחיב, לפרסם ולהפיץ את הספרייה ברחבי הארץ  והעולם.

ספריית היודאיקה הינה ספריה של ספרי הקודש השימושיים ביותר בעם היהודי. ספרים המשלבים בצורה מדהימה איורים מופלאים עם טקסט יהודי. כבר למעלה מעשור מוצאים לאור ומשווקים עוד ועוד ספרי יודאיקה. הספרים מלאי תוכן יהודי עתיק מעוטרים ביד אמן היודאיקה רפאל אבקסיס, וממחישים את הכתוב באומנות ייחודית, וכך נוצר יין נושן בקנקן חדש.  

הספר הראשון בספריית היודאיקה, ספר הקידוש לשבתות וחגי ישראל, זכה להכרה ולאהדה רבה בקרב הציבור והופץ במאות אלפי עותקים בארץ וברחבי העולם. לאחר ההצלחה הראשונית הוצאו לאור עשרות ספרים, שהתחבבו ביותר על רוכשיהם הרבים. 

כיום כוללת הספרייה: ספרי תנ"ך, חמישה חומשי תורה, תהילים, הגדות של פסח, ספרי קידוש, מגילות סידורים ותפילות בעברית ובשפות שונות. ועוד היד נטויה, ההוצאה לאור יסוד עולם ירושלים יוזמת ספרי יודאיקה נוספים בווריאציות שונות בעברית ובשפות שונות לתועלת הציבור היהודי בארץ ובעולם, וכן לציבור הכללי בעולם.


דוב איכנולד, מנכ"ל הוצאת ידיעות ספרים: "אני שמח על היוזמה המבורכת של עמיחי ברהולץ עורך ספרי היהדות, מרגש יהיה לראות את שלל ספרים אלו על מדף קבוע בחנויות הספרים בישראל לצד שירה, פרוזה ומתח."