יום ראשון, 14 ביולי 2013

”בשבע“ נערכים לחגיגות גיליון ה-100 למוסף ”אתנחתא“

בעיתון הדתי-לאומי 'בשבע' נערכים לקראת אירוע מרכזי שייערך בשבוע הבא לציון גיליון המאה של מוסף הצבע 'אתנחתא'. במסגרת האירוע יתקיים ביום ט"ו באב [22.7] אירוע מוסיקלי גדול בבריכת הסולטאן בירושלים במרכזו הופעה של הזמר החסידי העולמי אברהם פריד, החוזר להופיע בירושלים לאחר הופעתו בשנה שעברה ומארח את הזמר עמיר בניון.

אלפים מקוראי העיתון ישתתפו בערב החגיגי ביניהם גם שרים, אנשי ציבור, ראשי ערים, אנשי תקשורת ועוד.


המוסף 'אתנחתא', אשר ערוך במתכונת דומה למוספי הצבע של עיתוני סוף השבוע בישראל, יצא לדרכו לפני קרוב לשנתיים וזוכה לפופולאריות רבה בקרב קוראי העיתון. המוסף כולל בתוכו את המדורים הפופולאריים של ידידיה מאיר ואבי סגל, מדור בשם 'עניין אישי' שבו אישים ידועים מכל גווני החברה הישראלית משתפים את הקוראים בחייהם האישיים, טור נשי-אישי מאת ד"ר חנה קטן ואסתי רמתי, כתבות צבע ומדורי ילדים, תרבות ופנאי.

על פי סקר שנערך על ידי מכון 'מאגר מוחות' בראשות פרופסור יצחק כץ, כמחצית מקוראי 'בשבע' מציינים כי המוסף 'אתנחתא' הוא החלק המועדף עליהם מבין שני חלקי העיתון. לדברי עורך העיתון עמנואל שילה, ממצאי הסקר אינם מפתיעים לאור העובדה שבכל עיתוני סוף השבוע בישראל מוספי הצבע זוכים לפופולאריות רבה הן בקרב הקוראים והן בקרב המפרסמים. סמנכ"ל השיווק דודי פינקלר אומר כי מנתוני הסקר עולה שהפרסום במוסף 'אתנחתא' אפקטיבי ומשתלם לא פחות ואולי אף יותר מהפרסום בחלק החדשותי של העיתון.