יום רביעי, 17 ביולי 2013

חשיפה: דף המסרים של הרב שמואל אליהו

יועץ התקשורת החילוני של הרב שמואל אליהו, רונן צור, גיבש דף מסרים אשר מלווה בימים האחרונים את מקורביו של הרב בראיונות שונים לאמצעי התקשורת, בייחוד לאחר החלטת היועץ המשפטי לממשלה שלא להגן על מועמדותו של הרב אליהו ואף להגדיר אותה כ“לא ראויה“.



דף המסרים כאן לפניכם. החלטנו לפרסם אותו כדי לנסות ולהסביר את מה שנראה לנו כמובן מאליו - יועצי תקשורת חילונים זה נחמד, אבל לא בטוח שזה באמת עובד בסוגיות מגזריות-דתיות. 

”מסרים לראיונות בעקבות החלטת היועץ:

אותה מערכת משפט שהפילה ראש ממשלה בכח, והפילה שר משפטים בכח, מנסה כעת להפיל רב ראשי לישראל בכח.

ויינשטיין אומר ל: 150 רבנים מכובדים, ראשי ערים ואנשי ציבור: אתם לא תקבעו מי יהיה רב ראשי, אלא רק אני וציפי לבני נקבע. מי שלא ימצא חן בעינינו נפסול אותו, נשלח אותו לחקירות, נמצאכבר דרך להפיל אותו. 

מדובר באותו יועץ משפטי שהגן בחירוף נפש על חנין זועבי שהרימה יד על חיילי צהל, אותו יועץ שהורה לשחרר ב 2010 את שייח ראאד סלאח אחרי שנעצר בפרשת המרמרה, ואותו יועץ שלא שם לב שיש עובד זר לא חוקי שמקפל לו את התחתונים ומנקה את השירותים אצלו בבית.

מסתבר שיש דין אחד לערבים, ודין אחר לרבנים. בעוד שבוע יצטרכו חברי הגוף הבוחר להחליט בין כניעה לטרור המשפטי לבין עמידה על הזכות הדמוקרטית שלנו לבחור את המנהיגים שלנו. ההחלטה שלהם היא בין ויינשטין ולבני לבין הרב אליהו.

הרב אליהו לא יירד על ברכיו, לא יגלח את זקנו ולא יוריד את הכיפה, כדי למצוא חן בעיני האליטה המשפטית. הרב הודיע לויינשטיין שהוא מתמודד עד הסוף, והתשובה הטובה ביותר תהיה נצחון מוחץ בבחירות. 
        
כעת לא נופתע אם ינסו להכניס אותו למעצר או להמציא כתב אישום, כפי שעשו בעבר לראש הממשלה. כשגנרל סיסי עושה את זה במצרים כולנו קוראים לזה הפיכה. גם כשגנרל ויינשטין עושה זאת בישראל זו הפיכה“.