יום רביעי, 3 ביולי 2013

המרוץ לרבנות מעולם לא היה מתוקשר יותר

המרוץ לרבנות הפך למרוץ בין יח“צנים, כשכל רב-מתמודד שוכר לעצמו יועצי תקשורת ודוברים, כדי שאלו יסייעו לו בדרך העולה אל משרד הרבנות הראשית. הולך רכיל עושה לכם סדר בשמות הגדולים:

הרב ציון בוארון שכר את שירותיו של חיים גריידינגר, לשעבר כתב לענייני חרדים ב“מעריב“ וכיום יועץ תקשורת, כדי שידברר אותו במרוץ לכס הרבנות הראשית לישראל. אמש הוציא גריידינגר הודעה ראשונה לעיתונות, בה ניסה לשווק את הרב בוארון כמי שמחד מתכוון להוביל שינוי מדיניות ברבנות הראשית, אך מאידך מתכוון להוביל שינוי מתון - בכפוף להלכה ולניסיונו רב השנים.

את הרב אליעזר איגרא מדברר משרד יחסי הציבור של אבי לרנר - ”לרנרקום“. מספר הודעות לעיתונות הופצו באחרונה מטעם המשרד, כמו גם תמונות עדכניות של הרב איגרא - רציניות יותר מאלו שהסתובבו ברשת קודם לכן. 

הרב דוד סתיו מדוברר כמובן על ידי משרד יחסי הציבור זליגר-שומרון, שמלווה אותו זה מספר שנים, מתוקף תפקידו כיו“ר ארגון הרבנים ”צהר“. מעבר ליח“צ שוטף מטעם המשרד, שבא לידי ביטוי בהודעות שוטפות לעיתונות, מקיים המשרד תדרוכי עומק לכתבי הדתות, מפגשים אישיים עם הרב סתיו, חיבורים טלפוניים ואף מסיבת עיתונאים מתוקשרת אחת, שנערכה בביתו של הרב סתיו. 

הרב דוד לאו שכר באחרונה את שירותיו את ירח טוקר, יועץ התקשורת החרדי שמלווה אותו בימים האחרונים. טוקר מתמקד בעיקר בתקשורת החרדית ודי מתעלם (עד כה) מהתקשורת המגזרית והכללית. קצת חבל. 


את הרב יעקב שפירא מדברר משרד יחסי הציבור של יהושע מור יוסף.